Vraag - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Colette Goch - WaarBenJij.nu Vraag - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Colette Goch - WaarBenJij.nu

Vraag

Blijf op de hoogte en volg Colette

19 Augustus 2017 | Thailand, Surat Thani

Als ik mijn reis verslagen na lees zie ik maar de helft staan op de telefoon. In mijn mail krijg ik een kopie van het verslag waarin ik kan zien dat wel alle tekst in het verslag staat.
Kunnen jullie ook alleen maar halve verslagen lezen7 of lezen jullie het op een pc waar misschien wel de volledige tekst te lezen is...(als je in verslag 14 over apen kan lezen heb je de volledige tekst)
(nu snap ik de opmerking van mamsie dat de verslagen zo lekker kort zijn.... Als de helft niet te lezen is...)
Graag even reactie achterlaten, als jullie allen maar halve verslagen kunnen lezen., ga ik kortere tekstjes maken.

  • 19 Augustus 2017 - 22:34

    Monique Blaas:

    Wat een schitterende vakantie en wat leuk om zo de verslagen te lezen.
    Prachtige foto's en leuke kortbondige verslagen.
    Op computer iets beter te lezen dan op de telefoon.
    Nog een fijne en goede week gewenst, veel plezier!!

  • 20 Augustus 2017 - 00:18

    Erwin:

    Hoi Colette,

    Op de telefoon reageert deze site inderdaad wat raar (ik kan daar bijv. de foto's niet zien), maar op de computer valt alles prima te lezen. Ga zo door!

    Groet!
    Erwin

  • 20 Augustus 2017 - 00:18

    Erwin:

    Hoi Colette,

    Op de telefoon reageert deze site inderdaad wat raar (ik kan daar bijv. de foto's niet zien), maar op de computer valt alles prima te lezen. Ga zo door!

    Groet!
    Erwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Colette

Actief sinds 05 Aug. 2017
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 11729

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2018 - 26 Augustus 2018

Zomervakantie 2018

06 Augustus 2017 - 28 Augustus 2017

Familie van Goch naar Thailand

Landen bezocht: