Dag 22: laatste dag in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Colette Goch - WaarBenJij.nu Dag 22: laatste dag in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Colette Goch - WaarBenJij.nu

Dag 22: laatste dag in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Colette

27 Augustus 2017 | Thailand, Bangkok

Aan alle dingen komt een einde. Er komt tropisch mooi weer in Nederland dus tijd om naar huis te gaan. Gedurende het regenseizoen hebben we nagenoeg geen last van de regen gehad. Maar nu hebben we hier ook tropisch weer, namelijk een tropisch regenbuitje, nou ja zeg maar regenbui. Zelfs na twee seconden buiten met paraplu ben je al kletsnat. Dat wordt dus niet dat gezellige restaurantje in de buurt maar het restaurant van het hotel wat slechts enkele meters buiten de deur is.

Ondanks de uitgebreide kaart hebben ze weinig keuze. Ze hebben slechts ingrediënten in huis voor twee gerechten. Keuze uit:
Rice with five-spice pork and eggen stew
of
Rice with pork panang curry.
Ook geen vers fruit in huis voor een laatste smoothie dus aan de frisdrank. Het eten was lekker maar voor ons allemaal eigenlijk iets te sterk gekruid.

Na het ontbijt vanmorgen zijn we met de taxi naar China town gegaan. Een paar uurtjes shoppen. Tjonge jonge, dit is de Action maar dan in het formaat van een woonwijk. Wat een zooi wordt hier allemaal verkocht. De rugzakken zitten al vol dus we hebben zeer selectief geshopt.
Daarna nog even naar de khao San roadie waar we onze vakantie zijn begonnen. Lunchen, wandelen en halverwege de middag weer terug naar het hotel.

Door de regen zijn we na ons diner maar niet meer de stad ingegaan maar terug naar onze kamer. Inpakken, slapen en morgen om half 6 weer op. Half 7 gaat onze bus naar het vliegveld. Als we geen vertraging hebben vertrekken we hier ca 9.15 om dan 20.30 Nederlandse tijd weer op schiphol te zijn.

Wat hebben we allemaal genoten van deze vakantie. Zo veel gezien en gedaan. Maar vooral ook genoten van de tijd met elkaar. Drie weken als gezin elke dag met elkaar op stap, daar komt het thuis niet zo vaak meer van. Thuis heeft iedereen zo zijn eigen bezigheden school, werk, sport, vrienden etc. Daarom is juist deze vakantie zo fijn, het mooie land, alle leuke activiteiten en de zalige temperatuur maakten het af.

Thuis een mooi fotoboek maken van de vele foto's die er zijn gemaakt en als het lukt een vakantiefilm. Wie het leuk vind om meer over onze vakantie te horen of zien is altijd welkom!