Dag 12: duiken op koh phi phi - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Colette Goch - WaarBenJij.nu Dag 12: duiken op koh phi phi - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Colette Goch - WaarBenJij.nu

Dag 12: duiken op koh phi phi

Blijf op de hoogte en volg Colette

17 Augustus 2017 | Thailand, Phi Phi Don

Vanmorgen waren we al om 7 uur bij de duikschool. We zijn Marcel en Colette (de Kids kunnen duiken maar hadden geen zin).Half 8 vertrokken we met de boot. Uit de beschutting van het eiland waren er behoorlijke golven. Hopenlijk zijn die er niet als we overmorgen terug naar Krabi gaan eten de ferry want dan worden er vast een paar zeeziek. De duikboot was al snel in de luwte van prachtige grote rotspartijen waardoor we nu niet echt last van de golven hadden.

Bij de 1e duikplek snel alle uitrusting klaar gemaakt en het water in. Marcel met een grote fles van 15 liter en ik de standaard fles van 12 liter. Wie weet Kunnen we dan wat langer duiken en is marcel niet zo snel door zijn lucht heen.

Het was seen prachtige duik met grote scholen vis en een schildpad.na de duik een uurtje rust en een brunch (gewoon rijst met een curry, er wordt hier 3x per dag warm gegeten met rijst, vlees en groente). Ook de 2e duik was mooi waarbij we sepia's gezien hebben. Iets voor 13 uur weer terug bij het hotel.

De rest van de dag hebben we weinig gedaan. Lekker luieren en zwemmen bij het zwembad en strand. Ook zeker lekker na al die volle dagen met reizen van de laatse week. Morgen nog zo'n dag met lekker niksen.