8/8/18 dag 5: op weg naar Italië - Reisverslag uit Lignano Sabbiadoro, Italië van Colette Goch - WaarBenJij.nu 8/8/18 dag 5: op weg naar Italië - Reisverslag uit Lignano Sabbiadoro, Italië van Colette Goch - WaarBenJij.nu

8/8/18 dag 5: op weg naar Italië

Door: Colette

Blijf op de hoogte en volg Colette

08 Augustus 2018 | Italië, Lignano Sabbiadoro

Het tempo gaat naar beneden deze vakantie en daarmee ook de snelheid waarmee we het thuisfront informeren met een nieuw reisverslag.

Woensdag zaten we al voor 7 uur 's morgens in de auto op weg van Krakau naar Italië, Lignano Sabbiadoro. Niet alleen het tempo ging naar beneden ook het gespreksniveau .... maar we hadden lol onderweg over/met onze verstekeling, spinkie de sprinkhaan die net als wij, vast spierpijn in zijn kuiten had doordat Marcel dacht door het raam op en neer te doen wel van spinkie af te komen. Helaas ... bij de tolweg wilde sprinkhaan niet betalen dus: dag dag sprinkie ... (ja inside information, moet je bij zijn geweest om de humor te snappen ...).

Het tempo van de auto ging trouwens niet naar beneden. Met voor het eerst deze vakantie een 3e chauffeur erbij die best het gas wel wilde intrappen. Ondanks weer ruim 11 uur onderweg geweest te zijn was het best wel een lekker dagje met een mooie rit door de bergen.

Helaas bleek bij aankomst ons appartement geen appartement maar meer een mini vijfpersoonskamer vergelijkbaar met het comfort in een jeugdherberg. Ietsie pietsie kleiner dan gedacht (en wij hadden al verwacht dat het niet groot zou zijn ....).
Nou jou, de airco werkt en we slapen er alleen maar, dus best te doen voor een weekje. Het is volpension dus direct maar naar het diner en daarna even de omgeving verkent en naar het strand geweest.

Waar het weer in nederland al aan het omslaan is, is het hier nog heerlijk warm. (Of voor enkele van de family zelfs te warm ....). Dat wordt een paar dagen luieren, strand hangen, zwemmen en een beetje sporten (je zit niet voor niets in een sporthotel).
Wordt voor deze bezig bij wel even omschakelen, want meestal wil ik van alles doen en er op uit. Maar komt vast goed.