Dag 17: op weg naar koh Tao. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Colette Goch - WaarBenJij.nu Dag 17: op weg naar koh Tao. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Colette Goch - WaarBenJij.nu

Dag 17: op weg naar koh Tao.

Blijf op de hoogte en volg Colette

22 Augustus 2017 | Thailand, Koh Tao

Vandaag weer een reisdag. 6 uur de wekker en om 6.30 met weer een privé mini busje naar de pier in Don Sao om daar om ca 10 uur op de ferry naar koh Tao te stappen. De chauffeur was mooi op tijd en wij ook alle 5 deze keer dus iets voor half 7 reden wij al weg.
Een VIP bus deze keer met brede stoelen met voetensteun die hele maal in de ligstand konden. Nog even verder slapen dus.
We waren ruim op tijd zodat we in de haven nog even wat konden eten. De supermarkt in Khao sok was zo klein dat we er geen ontbijt konden halen. Ons onbijt was dus droge biscuitjes met een fles water. In de haven liste wij dus wel een lekker broodje gezond.
Via de eilanden koh samui en koh pangang kwamen wij om 14.15 in koh Tao aan. De ferry boot was een catamaran, de zee weer redelijk rustig dus alweer een relaxte overtocht.

Direct na aankomst naar ons hotel waar we een prachtig huisje op het strand hebben. Terwijl ik dit typ hoor ik de golven en branding van de zee. Lekker!
Vandaag niet veel gedaan, even wat duikjes geregeld voor de hele familie voor morgen. In de warme zee gezwommen en daarna nog meer even in het zwembad om af te koelen. Aan zee gegeten en nu zo lekker slapen. Koh Tao is prachtig maar helaas varen al die duikboten veels te vroeg weg. Morgen al om 5.45 bij de duikschool zijn.... Veels te vroeg.....